Konzultace
Pojďte se sejít a probrat všechny vaše možnosti.
Doporučíme vám koncept plánování, projdeme si spolu vaší vizi svatby a společně vytvoříme plán jak budete postupovat tak, aby váš svatební den byl ten NEJKRÁSNĚJŠÍ s mnoha krásnými vzpomínkami.
Co vše můžeme nabídnout:
- 2 hodiny konzultace
- know-how jak plánovat svatbu
- sestavení kalkulace
- sestavení harmonogramu
- doporučení dodavatelů
Cena: zdarma
Rezervujte si termín naší první schůzkyKoordinace vašeho svatebního dne
Chcete si svou svatbu plánovat sami a svatební den si užít bez stresu a nervů?
Objednejte si svatební koordinátorku pouze pro svůj velký den.
- předsvatební schůzka – seznámíme se, poradíme vám, co je třeba zařídit a pomohu sestavit harmonogram
- doporučení dodavatelů – doporučím své prověřené dodavatele
- on-line podpora – můžete mi napsat kdykoliv
- sestavení harmonogramu
- zajištění obřadu – ve svatební den zajistím příchod k obřadu, usazení hostů, gratulace
- zajištění slavnostního oběda – zajistím usazení hostů
- komunikace s dodavateli
- dohled nad harmonogramem
- koordinace dne do cca 20:00
Ve svatební den komunikujeme s dodavateli, vítáme hosty, organizujeme svatební obřad a všechny další aktivity během odpoledne a večer. Staráme se o to, aby váš svatební den proběhl podle vašich představ
Cena - záleží především na poptávané službě, na velikosti hostů, a svatby, harmonogramu a úkolů, které je potřeba udělat.
Cena 15 000 Kč - 25 000 Kč
do 50 osob 15 000 Kč / do 70 osob 22 000 Kč / do 100 osob 25 000 Kč
Kompletní organizace svatby - svatba na klíč
Svatba na klíč je určená těm, kteří chtějí ušetřit svůj čas, starosti a hlavně peníze. Vaši svatbu naplánujeme od A do Z, od doporučení vhodného místa, přes řešení oficialit s matrikou, výběr nejvhodnějších dodavatelů, komunikaci s restaurací/hotelem. Naše schůzky můžou probíhat jak telefonicky a nebo on-line
- zajištění prověřených dodavatelů
- komunikaci s dodavateli před svatbou a zajištění všeho potřebného
- vyřízení dokladů na matrice příslušného města/obce
- osobní návštěva u vybraných dodavatelů – květinářka, cukrářka, cateringová firma…
- návrh rozpočtu vaší svatby
- návrh harmonogramu vašeho dne
- koordinaci svatby ve váš velký den
- komunikaci s dodavatele v místě konání svatby
- osobní a milý přístup
První schůzka je zdarma, chceme aby vaše svatební přípravy byly příjemné hlavně pro vás, chceme si s vámi sednout a vy musíte cítit, že na svatbu, kterou vám zorganizuji budete celý život s láskou vzpomínat
Cena - záleží především na poptávané službě, na velikosti hostů, a svatby, harmonogramu a úkolů, které je potřeba udělat.
Cena 35 000 Kč - 100 000 Kč