CENÍK SVATEBNÍCH SLUŽEB

Konzultace

Pojďte se sejít a probrat všechny vaše možnosti.

Doporučíme vám koncept plánování, projdeme si spolu vaší vizi svatby a společně vytvoříme plán jak budete postupovat tak, aby váš svatební den byl ten NEJKRÁSNĚJŠÍ s mnoha krásnými vzpomínkami.

Co vše můžeme nabídnout:

  • 2 hodiny konzultace
  • know-how jak plánovat svatbu
  • sestavení kalkulace
  • sestavení harmonogramu
  • doporučení dodavatelů

Cena: zdarma

                                                                                 Rezervujte si termín naší první schůzky
 

Koordinace vašeho svatebního dne

Chcete si svou svatbu plánovat sami a svatební den si užít bez stresu a nervů?

Objednejte si svatební koordinátorku pouze pro svůj velký den.

Co vše můžeme nabídnout:?
  • předsvatební schůzka – seznámíme se, poradíme vám, co je třeba zařídit a pomohu sestavit harmonogram
  • doporučení dodavatelů – doporučím své prověřené dodavatele
  • on-line podpora – můžete mi napsat kdykoliv
  • sestavení harmonogramu
  • zajištění obřadu – ve svatební den zajistím příchod k obřadu, usazení hostů, gratulace
  • zajištění slavnostního oběda – zajistím usazení hostů
  • komunikace s dodavateli
  • dohled nad harmonogramem
  • koordinace dne do cca 20:00

Ve svatební den komunikujeme s dodavateli, vítáme hosty, organizujeme svatební obřad a všechny další aktivity během odpoledne a večer. Staráme se o to, aby váš svatební den proběhl podle vašich představ

Cena - záleží především na poptávané službě, na velikosti hostů, a svatby, harmonogramu a úkolů, které je potřeba udělat.

Cena 15 000 Kč - 25 000 Kč

do 50 osob 15 000 Kč / do 70 osob 22 000 Kč / do 100 osob 25 000 Kč


Kompletní organizace svatby - svatba na klíč

Svatba na klíč je určená těm, kteří chtějí ušetřit svůj čas, starosti a hlavně peníze. Vaši svatbu naplánujeme od A do Z, od doporučení vhodného místa, přes řešení oficialit s matrikou, výběr nejvhodnějších dodavatelů, komunikaci s restaurací/hotelem. Naše schůzky můžou probíhat jak telefonicky a nebo on-line

  • zajištění prověřených dodavatelů
  • komunikaci s dodavateli před svatbou a zajištění všeho potřebného
  • vyřízení dokladů na matrice příslušného města/obce
  • osobní návštěva u vybraných dodavatelů – květinářka, cukrářka, cateringová firma…
  • návrh rozpočtu vaší svatby
  • návrh harmonogramu vašeho dne
  • koordinaci svatby ve váš velký den
  • komunikaci s dodavatele v místě konání svatby
  • osobní a milý přístup

První schůzka je zdarma, chceme aby vaše svatební přípravy byly příjemné hlavně pro vás, chceme si s vámi sednout a vy musíte cítit, že na svatbu, kterou vám zorganizuji budete celý život s láskou vzpomínat

Cena - záleží především na poptávané službě, na velikosti hostů, a svatby, harmonogramu a úkolů, které je potřeba udělat.

Cena 35 000 Kč - 100 000 Kč

                                                                                                         Naše služby